Wednesday, November 11, 2009

[B.Melayu] Berita untuk semua yang berminat dengan Thermomix

Kepada semua yang berminat untuk mengenali Thermomix dan lebih selesa dengan 'demo' yang dijalankan dalam Bahasa Melayu, sila hadir untuk sesi 'demo' pada hari Sabtu ini yang akan dijalankan di HQ True Mix Sdn Bhd pada pukul 2.30pm.

Lihat bagaimana Thermomix boleh digunakan untuk menyenangkan kerja memasak di dapur. Selain menggunakan resepi 'demo' biasa (air limau 'lemonade', adunan tepung untuk 'man tao', masakan sayur, dan sup labu), dua resepi tambahan akan disediakan. Jangan lepasi peluang ini!!!

Jika berminat, sila hubungi saya dan salin info dibawah:

Tarikh:   14/11/2009 Sabtu
Waktu:   2.30pm (sila luangkan sekurang-kurangnya 2 jam. Ini untuk waktu 'demo' dan sesi soal jawab jika ada apa-apa persoalan mengenai Thermomix)
Tempat:  HQ True Mix (alamat and peta ada di panel kanan blog)

To everyone intereseted in Thermomix and would not mind attending a demo in Malay, we would like to invite you to attend a demo this saturday at the True Mix HQ at 2.30pm.

I believe in the concept of 'Seeing is Believing', thus it is best if you attend this session to see first hand how Thermomix can help lessen the work in your kitchen. Besides the recipes in your usual demo, there are 2 extra recipes will be shown. Don't miss this chance!!!

No comments:

Post a Comment